اس ام اس عاشقانه ..2
 
درباره وبلاگ


من غریب عاشق غربت چشمان غریبت شده ام ای غریبه ------نظر یادت نره گلم.
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 50
بازدید کل : 3048
تعداد مطالب : 17
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1




عاشقانه ها
اخبارعکس عاشقانهsmsعاشقانه و ...




عاشقی یعنی میدونی که نیست ولی بازم زنگ میزنی خونه تا صداشو بشنوی خودش هم جواب نده صداشو از پیغام گیر تلفن میشنوی

مادرم پیامبری بود با زنبیلی پر از معجزه … یادم نمیرود در اولین سوز زمستانی ٬ النگویش را به بخاری تبدیل کرد …

.

به سلامتی کسی ک با ما راه نیومد…برای دیگران دوید…

.

حکایت تلخیست…مانده ام برای تو،رفته ای برای دیگری…

.

ناشناسی تنها، نیمه شب حتی ! اگر از کوچه تنهایی قلبم گذرد، یاد او سالی چند در دلم خواهد ماند … تو که دیریست در این کوچه اقامت داری …

.

کاش میتوانستم حرف بزنم.. چیزی بگویم از دلتنگی.. میون این آدمهایی که در این اطاق مجازی جمع شده اند. فقط میگویم …منم دلتنگم

.

وقتی حرف از صداقت شد… صدا قط شد!!!

.

دوسم داشت … مثل اون آهنگ هاى خارجى اى که همیشه گوش میداد ولى هیچى ازش نمى فهمید ..!

.

ﻋﺸﻖ ﺯﻣﺎﻧﯽ ﺗﻮ ﺭﺍ آﺯﺍﺭ ﻣﯽ ﺩﻫﺪ ﮐﻪ ﺑﻔﻬﻤﯽ ﻫﺮﮔﺰ ﺑﻪ ﻭﺍﻗﻌﯿﺖ ﻧﺨﻮﺍﻫﺪ ﭘﯿﻮﺳﺖ .

.

بزرگترین درد دنیا اینه که ببینی اونی که تا دیروز درداتو میکشیده داره درد میکشه ! اون یه نفر مادره …

.

ای .

دوستے هآ بے رنگ بی کسے هآ پیداست رآست می گفت سهرآب آدم اینجآ “تنهاست” …!

.

فانتزی امشبم اینه که، بهم اس بده :سلام،میدونم نگرانمی! من حالم خوبه بگیر بخواب. بخدا حاضرم بعد چن شب بی خوابی تا ابد محو شم…

.

تو می سازی، دیوار به دیوار… منی را که روزی باز، ویرانش میکنند… آجر به آجر…

.

گاهی فرار می کنم از فکر کردن به تو مثل رد کردن آهنگی که خیلی دوستش دارم …

با عشق باریدم!اما چه حیف که با چتر آمدی…

.

عاشق که می شوی نگران خودت نباش شب های باقیمانده ی عمرت به این سادگی ها صبح نخواهند شد

.

لعنت به من چه ساده دل سپردم لعنت به من اگر واسش میمردم دست منو گرفت و بعد ولم کرد لعنت به اون کسی که عاشقم کرد

.

اگه با طرفت حرفی داری،اگه باهاش مشکل داری،اگه اگه اگه… خیلی راحت حرفتو بهش بزن! “تیکه” ننداز… آدما یهو می بُرَن،اینو همیشه یادتون باشه…

.

هر قطره اشک نشان دل شکستگی است، هر سکوت نشان تنهایی است، هر لبخند نشان مهربانی است، هر پیام نشانی از دل تنگی من برای تو است .

.

من برای سال ها مینویسم … سال ها بعد که چشمان تو عاشق میشوند… افسوس که قصه ی مادربزرگ درست بود… همیشه یکی بود یکی نبود.




برچسب:, :: 10:17 PM ::  نويسنده : علی نوری